Toimitus ja palautusehdot

Toimitusaika ja -tavat:

Toimitusaika varaosatilauksille on n. 2-7 arkipäivää tilauksesta. Toimitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä, pl. Kaukokiidon kyydillä toimitettavat tilaukset, jotka lähtevät tehtaaltamme matkaan kaksi kertaa viikossa. Loma- ja sesonkiaikana varaosatilausten toimitusaika on n. 5-10 arkipäivää, poikkeavista toimitusajoista tiedotamme verkkosivuillamme www.karryosat.fi. Yksittäisistä toimitusten viivästymisistä olemme suoraan yhteydessä asiakkaaseen.

Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi Postin noutopisteeseen, tai vaihtoehtoisesti voit valita tilauksellesi myös kotiinkuljetuksen, jolloin Posti tuo tilauksesi perille asti annettuun toimitusosoitteeseen. Tilauksen yhteydessä tulee aina ilmoittaa vastaanottajan puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Saapumisilmoitus lähetään Postin toimesta ainoastaan sähköisesti joko tekstiviestillä tai sähköpostilla.

Isommat varaosatilaukset toimitetaan Kaukokiidon kyydillä. Varaosatilaus on mahdollista noutaa myös suoraan tehtaaltamme Sastamalasta.

Nouto postin toimipisteestä:

Tilaus toimitetaan valitsemaasi Postin noutopisteeseen, josta voit noutaa sen saatuasi sähköisen saapumisilmoituksen joko tekstiviestillä tai sähköpostilla. Lähetys on noudettavissa Postin noutopisteestä 7 vuorokauden ajan saapumisilmoituksesta. Postin pakettiautomaateista lähetys on noudettavissa 7 vuorokauden ajan saapumisilmoituksesta. Tämän jälkeen lähetys palautuu takaisin Majava Group Oy tehtaalle. Uudelleenlähetyksestä ole yhteydessä varaosat@majava.fi.

Huomaa, että pakettiautomaatin ollessa täynnä Posti pidättää oikeuden ohjata lähetys automaattia lähimpänä olevaan postitoimipaikkaan noudettavaksi. Sama pätee myös lähetyksen koon ylittäessä automaatin lokeroiden mitat.

Postin kotiinkuljetus:

Postista soitetaan ja sovitaan toimitus ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen. Kotiinkuljetuspalvelu koskee vain Manner-Suomen osoitteita, joihin on kiinteä tieyhteys.

Kaukokiito:

Kaukokiidolta soitetaan ja sovitaan toimitus ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen. Kotiinkuljetuspalvelu koskee vain Manner-Suomen osoitteita, joihin on kiinteä tieyhteys.

Nouto tehtaalta:

Voit valita varaosatilaukselle toimitustavaksi nouto, jolloin tilaus tulee noutaa tehtaaltamme osoitteesta Horniontie 6, 38100 Sastamala. Saat ilmoituksen sähköpostiisi tai tekstiviestinä kun tilaus on noudettavissa.

Toimituskulut:

Toimituksen hinta perustuu lähetyksen kokonaispainoon.

Postipaketti: Noutopisteen valinta, pakettiautomaatista tai Postista. Hinnat alkaen 11,00 € (sis. ALV 25,5 %).

Posti kotiinkuljetus: Jaetaan kotiin. Kotipaketista sovitaan Postin kanssa toimitusaika etukäteen ja toimitusajat, joillain paikkakunnilla toimitus voi olla myös illalla ennen klo 21.00. Hinnat alkaen 16,00 € (sis. ALV 25,5 %).

Kaukokiito: Yli 35 kg painavat tuotteet ja koon puolesta Postille soveltumattomat tuotteet toimitetaan Kaukokiidon toimesta vastaanottajalle. Hinnat alkaen 40,00 € (sis. ALV 25,5 %).

Lähetyksen seuranta Posti:

Kaikki Postin lähetykset ovat viivakoodiseurannan alaisia. Sähköpostiin lähetetyssä toimitusvahvistuksessa saat linkin lähetyksen seurantaan Postin verkkosivuille. Voit seurata lähetyksen kulkua verkossa. Huomioithan, että seurantatiedot päivittyvät seurantakoodin taakse ensimmäisen kerran vasta 24h sisällä tilauksen lähetyksestä. Voit noutaa tilauksen Postitoimipisteestä myös seurantatunnuksella.

Palautusehdot:

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia, tuotteita. Majava Group Oy ei korvaa palauttamisesta aiheutuvia kustannuksia.

Liitä pakettiin palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

– tilausnumero, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

– pankkitilinumero/ja pankkitilin omistajan nimi

– sekä kopio tilausvahvistuksesta

Palautusosoite (palautukset tulee tehdä suoraan tehtaallemme alla olevaan osoitteeseen, emme vastaa noutopisteeseen ohjatuista paketeista):

Majava Group Oy

Horniontie 6

38100 SASTAMALA

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta:

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen varaosat@majava.fi tai soittamalla 0207 98 3852. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos tuote on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio rahdin kuljettajalle.

 

Scroll to Top